23 de nov. 2009

LA CAPUTXETA VERMELLA



Com molts de vosaltres sabeu, col·lecciono contes de "La Caputxeta Vermella" en diferents idiomes. En tinc una bona colla de moment. El requisit que jo mateixa em vaig imposar en començar la col·lecció ara fa uns anys, fou que havien de ser regalats. Sembla ser que a tots els meus coneguts els fa gràcia aquesta idea i la col·leccció per això contribueixen a engrandir-la. Quan viatgen pel món, s'enfronten a l'aventura d'entrar en una llibreria i sense conèixer l'idioma es llancen a l'abisme de la mímica per aconseguir un exemplar en aquella llengua. És molt divertit quan m'expliquen com l'han aconseguit.
Totes les versions que guardo, són joies. Regalades amb amor. Darrere de cada exemplar hi ha una història que resulta divertida i entranyable.
Gràcies a tots i totes per contribuir a la meva cole.

Volia fer un homenatge a la Caputxeta amb aquesta versió tan delirant.

Gaudiu-la!

6 comentaris:

Clidice ha dit...

una versió genial! llàstima que el final sigui tan políticament correcte :)

Sergi ha dit...

Caram, jo no ho sabia això d'aquesta col·lecció i ho trobo entranyable. La versió en vídeo que ensenyes és friki, friki... però com sempre, un vídeo sorprenent per acompanyar el post.

Anònim ha dit...

Ostres!!! no ho sabia. Una amiga en col·leccionava del Petit Príncep. Sempre sabies que portar-li quan feies un viatge. Molt bo el que has penjat.

VIRGÍNIA ha dit...

És el meu conte preferit. Senzill, contundent i just. Hi ha massa llops pel món que haurien d'acabar com aquest.

Elfreelang ha dit...

Ei aquest vídeo és una joia! no sé perquè se m'ha acudit que seria una bona idea per explicar visualment el conte als nens no oients...( és clar que haurien de saber anglès però em penso que malgrat tot és força entenedor)

VIRGÍNIA ha dit...

Quina bona idea, Elvira... Ho comentaré a la meva escola.

Jo sóc una gran apssionada de la història de la caputxeta. La trobo molt simple i alhora molt ben trobada.