12 de nov. 2012

Deep Purple - Smoke On The Water



En aquell moment m'inquietava descobrir que el món ja no era el que m'havien explicat. Alícia al País de les Meravelles realment era una quimera. 
Vaig descobrir moltes coses: la guerra, les desigualtats, la corrupció, les dictadures, les drogues, el racisme, el masclisme, la por, la misèria, els interessos creats, la violència, la injustícia ... i un sac de merda que em va entristir moltíssim.  Amb els consells del Petit Príncep sota el braç, innocent de mi, pensava que el món  era tot amor i amistat... Quina desil·lusió!!
La meva adolescència es va veure embrutada per un món ple de connotacions fastigoses. 
I m'hi vaig rebel·lar. Deep Purple em va acompanyar en la meva lluita personal. Sempre al cap cançons com aquesta o com The Wall de Pinck Floyd em va enfortir l'ànima i vaig reconèixer la meva essència amarada d'energia. Un escut invisible es dibuixava al meu contorn i vaig sortir al carrer a escopir les veritats que pensava que havia de fer conèixer. La gran veritat dins meu... Ho havia trobat. Manifestacions, lluita al carrer, converses... vida emocionant farcida de projectes per salvar el món...
Ara, postrada en aquesta butaca de la quarentena, se'm dibuixa un somriure i admiro aquella nena que encara es remou dins meu. 
Tinc el mateix sentiment malgrat el pas dels anys i un dia, un dia molt proper, crec que sortiré a la finestra de casa meva i amb uns altaveus gegants posaré la música de Purple a tota piula a veure si desperto a la gent de la letargia i ens decidim a a aixecar les orelles i acabar amb tanta Merda política, econòmica i mentida social!