30 de gen. 2010

UN RECORD... UNA GRAN NOVEL·LA

"El millor d’aquell museu, però, era que tot estava sempre al mateix lloc. Ningú no es movia. Hi podies anar cent mil vegades i aquell esquimal encara acabava de pescar aquells dos peixos, els ocells encara volaven cap al sud, els cèrvols encara bevien en aquella bassa, amb les seves banyes precioses i les seves cames primes i precioses, i aquella squaw amb el pit nu encara tenia la mateixa manta. Ningú no canviava. L’única cosa diferent eres tu."
J.D. SALINGER - EL VIGILANT EN EL CAMP DE SÈGOL

3 comentaris:

Elfreelang ha dit...

A mi em va impressionar aquest adolescent amb cabells grisos mig atuït per la mort del seu germà...que ens conta el que el que li passa per dins...Vaig fer llegir el llibre a un grup de 4rt Eso que vaig tenir fa uns anys i van quedar atrapats pel llibre.

VIRGÍNIA ha dit...

Jo també el vaig fer llegir. Els va frapar molt!

kweilan ha dit...

És un llibre que enganxa a la gent jove.