17 de set. 2008

Els petits canvis són poderosos!!!

3 comentaris:

Sònia ha dit...

Virgínia!

Sóc la Sònia.
Res, dir-te que et recordo, que t’admiro, i que t’agraeixo tot el que m’has regalat, que no és poc!
Em va saber greu no poder-t’ho agrair personalment, així que ja em deixaré caure algun dia per l’escola!

Et segueixo llegint, si tens temps passa pel meu!


*Els petits canvis són poderosos!

Marc ha dit...

Virgínia !

Sóc el Marc, el Nicolich.

Quins riures a classe amb el capità enciam !

Quins records tan meravellosos que tinc d'aquells moments...

Res, que d'aquí el Peguera poca cosa et puc explicar, ja que encara no hem fet gaires clases, però el nivell tampoc és tan alt com deien.

Un petó, i records a tots els profes de l'ESO que he tingut per allà ;)

Sònia ha dit...

Aquesta va per tu!

Gràcies, Virgínia, per dedicar-me aquestes paraules, et valoro molt!

Ja n'aniré penjant alguns, que aquests del Peguera ja apreten amb els deures i les redaccions..